Sunday, September 5, 2010

zaman kecil

hey hey.. i bet..setiap org ade zaman kenangan manis waktu korang kecik kan..begitu juga dgn 3 org jejaka yg bernama adam,omar,dan sufian...yg unik nye..kitaorg dibesarkan dibawah penjagaan bapa kami iaitu mohd hakim...parent kami bercerai..namun dgn penceraian itu..perhubungan antara kami dgn ibu..tetap utuh...
adam:ayah aku gelarkan dia cili jeruk..sebabnye zaman kecilnya..air liur berterabur...kain tuala 'good morning' tu boleh lencun laa...dia dgn rayyan dalam adik beradik kita paling lama untuk berjaya mengawal air liur...semard..
omar:haha...sebelum cite nk tergelak dah..die ni suke gile makan..kat kawasan rumah aku dulu ade baba jual roti naik motor hari2 lalu kat situ...hari2 jugak laa omar beli..one day,omar terima wahyu untuk pulas minyak moto tu..baba roti tu tgh amek roti utk omar...last2 motor tu terbalik...omar dgn ,uke selamba balik rumah tgk tv..ayah aku tanye kenapa..dia jawab..xde pape...lepas baba roti tu dtg umah bgtau...last2 kita tau yg baba roti tu mabukk...:D
sufian:aku punye paling unik...sewaktu parent aku cerai...ayah aku selalu keluar pergi keje...jadi die akan lepas kan kiteorg kat kawasan rumah..org sume da kenal kite...n then one day..bapak aku balik keje..bapak aku jumpe aku tgh tido..yg best nye tido depan office m.nasir..kat tempat org lalu-lalang..siap golek2 mcm kat pantai...
itu laa antara kisah hidup kite..baru satu peristiwa..byk lagy...tunggu ye..
fuhh!

1 comment: