Monday, September 27, 2010

ceritera seorang budak

setiap manusia mesti laa ade cita-cita right?kalau xde cita-cita dianggap tiada wawasan..tak lupa juga kepada impian...dan angan angan..sama laa jugak dgn aku..mempunyai cita-cita,impian,dan juga angan-angan..cita-cita aku adalah untuk menjadi seorang ahli perniagaan yang berjaya...supaya aku boleh memenuhi impian aku untuk membawa ketiga ibu ibu bapa ku ke tanah suci Mekah...setelah itu..akan ku bangunkan sejumlah rumah untuk family aku...semuanya duduk dalam satu kawasan..barulah raya meriah:)..and aku nk jugak tgk parent aku senang...goyang kaki..n beribadah je..kalau di ikot kan...aku nk duduk rumah bapak aku...n bila aku dah kahwin...aku duduk laa rumah sendiri dalam satu kawasan...bawak kereta mewah...perghh...susah tu...and angan2 aku sewaktu aku remaja ialah aku ade sebuah kereta yg sederhana..boleh bawak pegi sekolah...pagi2 tunggu kawan2 satu site...pastu konvoi ramai2...mesti best...mcm gila-gila remaja:)...pastu bila da besar.aku nk dirikan sebuah rumah anak yatim..di sertai dgn masjid atau surau berdekatan dgn rumah anak yatim dan rumah aku...and angan-angan aku,bila kerja xlaa kerja berat..sampai x balik...maybe kalau boleh malam sebelum pukul7 aku da balik..pastu makan malam ngan family and pergi masjid...mesti gempak kan...:)
ffuhh!!

No comments:

Post a Comment