Sunday, September 5, 2010

kie razid

dia ni laa abang aku selepas adam n omar...die and ash...walaupun kami homies..tapi perangai kite berlainan..aku nk cite pasal kie ni..dia ni umur baru 17 tahun...anak kelima dari enam adik beradik..die ni pro dalam editing...camera???teknik je byk tau...tapi bile pas kat aku..aku bole explore sendiri..editing:dia ni tumpu pada satu editing je..kalau candid..candid je laa...manipulasi..manipulasi je laa...dia ni kerek gila..byk gadis di keliling pinggang dia...tapi tetap setia pada yang satu...kekerekan dia menyerlah..sampai maul memberi gelaran ayahanda...kerek siall..paling aku menyampah dia ni xreti hormat kereta ferrari aku...main pijak je...aku yg amek dorang kat rumah tau...die ni cacat tangan..kalau kau tgk tangan die...bengkok..mcm haram..selalu salah taip...

No comments:

Post a Comment