Saturday, September 4, 2010

flashback

hey hey..ssup homies..aku ade 1 cerita yg boleh kita bahan mamat ni beramai2 laa...terutama as maul...sekarang ni aku kat kelantan...kisah ni berlaku semalam di sunway piramid..semasa menyambut birthday ashT..yang ke-16..pada 4/9/10...
perjalanan ku bermula di station keretapi sg.buloh..lebih kurang 10.30..aku sampai dulu sbb xnk hampa kan ashT..dia nk jumpa alicia awal...ok fine aku dtg awal...then aku naik tren dari sg.buloh-kepong sentral-kepong-segambut-putra-bank negara-kuala lumpur-KL sentral..kat situ aku tukar tren dan meneruskan perjalan ke subangjaya..perjalanan kami mengambil masa lebih kurang 1 jam...sesampainya kami di terminal subang..kami menaiki teksi untuk sampai ke destinasi kami iaitu sunway piramid..teksi pertama:masalah die,orang tanye lain,dia jawab lain.."pakcik sunway piramid berapa?"tanya aku.."12 ringgit"balas pakcik..boleh laa..aku pon naik..aku bejanja tambang.."korang melintas ikut jejantas boleh"tanya pakcik lagi.."kalau hantar teros xboleh ke?"soal aku.."kalau hanta teros 15"..erm ok..kiteorang melintas...sewaktu perjalanan.."pasaraya ni baru buat ke?"tanya ashT.."mmg jam sini semenjak empire ni bukak"jawab pakcik..aku da bantai gelak...da byk lagi soalan..aku mals nk cite..waktu dekat sane..
sesampainya kami disana.kiteorg tunggu alicia..alicia sampai..teros aku belah sebab xnk kacau dorang...aku pon shoot laa...shoot punya shoot..aku bosan..aku lepak tgk org buat show for kempen cegah kebakaran..best gak..pastu aku ajak ash pegi solat..kite pon pegi laa solat...lepas solat je aku split..shoot lagyy..pastu lepak kat sane..sumpah da rase bosan..aku pon text awek aku...text punye text...aku jalan2..n then jupe dorang....lepak jab..dorang beli tiket wayang..ok x ajak aku...aku pon beli laa sorang2...da beli tu..dorang masuk dulu..aku masuk kemudian..sebab dorang kan couple..tgk cite grownups..mmg lawak cite tu..tapi aku gelak sikit2 je..sbb borink yg kat luar tadi x abeyh agy..sambil2 aku text ngan fify...da abis cite tu..aku split lagy dgn dorangg...ffuhh..xlame kemudian..aku ajak ash asar...selepas asar tu baru aku lepak ngan dorang..tu pon aku jalan belakang mcm body guard...sampai laa berbuke..waktu ni yang best..kami naik atas..da dapat tempat duduk..dorang turun dulu..aku tinggal kat atas..nk jage tempat duduk..dorang bwak naik nasi 2..ayam 3..untuk aku xde..puii..aku saba je..pastu aku turun amek lauk aku sendiry...kire2,harge die 26.90..yg lawak nye..aku yg kene bayar..puii..aku saba agi...tgh makan tu..cousin alicia dtg...nk minum..aku lagi kene belanja...tapi aku suruh ash baya..ash kate ok..aku pon senyap laa...da abeyh makan..kite lepak2 kat ice skating..kat situ aku baru ade mood..si couple ni gelak je x abeyh..aku ilek je...kat situ aku bahan2 org n aku jumpa kasih anak azhar sulaiman...mmg rock and peramah siott...umur 11...ok..dia practice ice skating...dalam pukul 10 baru kite belah...naik teksi..aku belanja..naseb tambang ktm gune duet ash..keseluruhan..50 abeyh kat situ...happy birthday mamat...
fuhh!!

No comments:

Post a Comment