Tuesday, December 7, 2010

kisah seorang budak

1 Januari 1997 dia dilahirkan.di Hospital Kuala Lumpur.aku kenal dia waktu dia berumur 13 tahun pada tahun 2010.Dia ni suke perfume,DOLCE GABBANA,ESCADA..tu laa dia punye favorite perfume..baju kegemaran dia,MNG..tapi kadang-kadang uptown pon dia bantai gak.aku suke kawan ngan dia sebab dia ni caring.Dia anggap aku mcm abang dia.sayang gila kat dia.Dia ni suka makan yang pedas.anything asalkan pedas.tapi dia ni ada gastric.kalau perut kosong xboleh makan pedas.tapi dia makan gak.bila makan,sakit..hmmm..mengadu kat aku..kadang2 kesian gak..minum lak anything except bandung..aku suke perangai dia sebab dia caring,senang sayang orang,boleh dipercaya..dia ni kalau bad mood jangan laa korang nak bergurau..dia ni HARIMAU tau..hehe.tapi kalau kita badmood,dia sentiasa ada dgn aku..hmm..tu yang buat aku sayang kat dia.selalu tanye dia.'kalau i mati u sedih tak' itu laa soalan aku..dia tau yang aku tak suka orang menangis kerana aku.tapi dia selalu buat bende tu..haihh..mama dia singer.penyanyi zaman 80's.tapi aktif sampai sekarang.especially dinner show.papa dia former football player..junior super mokh.kalau aku ada problem,dia laa tempat aku nak cite..hmm...basicly dia laa orang yang aku boleh percaye..:)

No comments:

Post a Comment