Monday, December 20, 2010

20december2010

check check , rock rock .
hey hey . this is my first day at phuket . it is fun .but a little bit tired . my flight suppost to be 8.20 p,m but delay sampai pukul 10.30 . arghh. ngantukkk . hujan + sejuk wokk . aku sampai kat phuke kire2 jam 11.30 . aku lari kelua sebab nak check passport . lepas tu je aku keluar cari taxi . ah haa "rozita razali" . tepat sekali . letak bag teros jalan menuju ke patong beach . check in bilik . rehat jab . turun . ade party beb kat sepanjang2 beach . siap ade dj . BEACH FESTIVAL . jgn cakap lah dia punye awek ramai mne . syokk beb . aku pon berjalan mencari makanan yang halal . ah ha . terjumpe satu makcik ni berniaga keaw teaw ngan fried chicken. sedap siottt . xboleh di nafikan . berapa puluh ketul ayam kite makan pon xtau lah . makcik tu senyum je . lepas tu je kiteorg berjalan-jalan kat sekitar situ . dapat la jugak kite tgk strip club . tapi xmasok . prostitude . damn hot gile . rase mcm tak nak balik je . after several hours berjalan . aku pon masuk laa hotel . tgk tv . bukan sikit punya lama . and until now maseh belumm tidur :)

No comments:

Post a Comment