Friday, December 10, 2010

10th december 2010

phatello hello ! 
aku sampai kat rumah ibu pada pukul 12malam . waktu su sorang ada kat rumah . dia nak kena tidur awal sebab esok nak kerja . jadi aku pun pinjam laptop dia online . agak-agak pukul 4 pagi tu aku tidur sebab dah mengantuk sangat . tapi su ada pesan "pukul 5 nanti kejut su " . haihh .aku dah mengantuk tapi kena kejut dia . nak tunggu pukul 5 tu aku tertidur .sedar-sedar dah pukul 6 pagi . aku terus kejut dia . dia boleh lagi menggeliat . lama gila . so lepas dia mandi semua . aku pun ambil wuduk terus solat subuh . lepas solat aku sambung tidur . sedar-sedar dah pun pukul 1 tengah hari . capai tuala aku , then terus mandi . lepas mandi tu aku solat zohor . aku keluar je bilik ibu da ada nasi goreng breakfast tadi . aku pun sebat je laa . then aku tanye ibu "ibu kiblat arah ni kan " sambil menunjuk kan arah . "hey , sebelah sini lah !" . haihh dengan konfiden aku solat subuh ngan zohor tadi . rupa-rupanya salah kiblat . then lepas makan , aku sambung tidur . sedar-sedar dah pukul 7 . su pun dah balik . dia tanya " ni mesti baru bangun kan ? " . maybe dia dapat tahu sebab setiap hari aku online and aku akan tegur dia kat facebook . tapi hari ini aku tak online . dalam pukul 9 macam kita orang keluar . pergi makan kat kedai mamak dulu . pukul 10 gerak pergi benteng sebab pak ngah ajak . tok mok baru balik show . jadi semua ada kat sana . lepak punya lepak , dia orang nak belah dah . jadi pak ngah pun decide nak pergi jalan-jalan . apa lagi BB mari . lepak punya lepak , tengok bapok , "massage , massage " . sepanjang jalan tu . massage je . dah penat berjalan kita pun berhenti kat kedai mamak . minum minum minum . lepas minum tu pak ngah split sebab nak hantar auntie jeanie . aku , omar , ibu terus balik . and sampai sekarang kita masih tak tidur agi . 3.57 AM
Fuhh!!

No comments:

Post a Comment