Saturday, July 24, 2010

susah kan

"saya suka awak"..perkataan tu pon susah nk ckap..bile jumpe diam..malu..ape ni yan..kate gentle..mmg aa gentle.xke malu,,kalau aku syok sendiri..mmg laa,tu sbb kau kene slow2..jgn gelojoh..okay aku x gelojoh..kalau dulu sms 8 kali x reply,call dr pukul 6 x angkat..aku akan tunggu,,x sms??aku xakan sms die..xcall??x usah laa aku tunggu bende ni..die xkan call pon..mane kau tau yan..aku tau laa..xsilap aku die pena call aku skali je...bile senang lupe aku..bile susah cari pulak..mmg keje aku..ye aa,x encem mne pon..mmg itu je laa keje aku..tukang dgr je...sadis dowh..td kua..aku boleh kire kot aku becakap ngan die berape kali je...lain sume aku ckap ngan dinding..n aku g amek gamba..yan kau kene ckap ngan die..bukan die ckap ngan kau..ye laa..kalau aku ckap ngan die..die ingat aku ghost..xnmpak aku kat sebelah..baek ckap ngan fon..tau laa nk berlampu ke,berbunyi ke..ni tidak..haihh...saket kott mcm ni..kekadang nyesal gak kenal ngan die..tapi bile PK balik..pertemuan aku ngan die membawa satu perkara yg indah..tapi kalau indah tu ade pahit??sakit gak kan..betoll laa org kate..no one is perfect..ermm..tapi,nothing is impossible..kite boleh buat pape pon...asal kan kite usaha...ermm..so usaha laa..yan,kau cari je orang lain..gua xde hal...tapi dalam sejjarah aku,aku x pena syg kat org yang x syg aku..tapi ni laen kott...aku xtau laa...cinta itu buta...kita yg kene hias cinta tu..kalau cantik,maka indah laa cinta kita...
fuhh!!!

No comments:

Post a Comment