Tuesday, July 20, 2010

kemegahan

aku tak perlukan kan kawan,
untuk pergi berlawan,
meh sini sorang-sorang,
aku nak hentak korang,
baru gertak sikit,
dah mula rasa sakit,
kau jangan nak hipokrit,
aku belum mula lagi,

Ya!aku disini,napa korang tengok-tengok,
asal korang takut,
korang memamg pengecut.

ini bukannya dunia fantasi,
korang ada dalam realiti,
jangan cakap lebih,
kalau korang tak boleh,
cukup jadi hamba,
kalau tak jadi ketua.

Ini aku pHat,
punya clan sendiri,
with my homies,
ashT and Kie,
nama clan attraction,
kami sangat suka art,
tapi kami tak action.

hey, this is ashT yahhh..
he try to create his own creativity,
with his new identity,
and show some love at KL city..


jgn nk poyo atau nk tnjuk lagak,
bru form5 muka mcm mintk penyepak,
ini aku ashT, bukan nk ckp besar..
cuma tk suka ape yg engkau kata


hey, ini Kie ..
perkenal kan diri ini,
untuk mengenali sesama sendiri,
jangan gopoh jangan gelojoh,
ini bukan langkah yang ke sepuluh,
mari anak anak kita goyang satu badan,
jangan smpai dpat tempat yg kelapan,
baru bboy sikit mula dh melebih,
tkot satu hari nnti kau je yg tk hbis²

Ini ashT, mula nk bukak cerita,
tentang mereka yg baru nak brcinta,
mula² berkepit lme² jdi sempit,
bila dgr cter psal diorng rse nk trcirit..
lu spe nk memekik, bila gua tegor bukan gua mintk tabik,
bukan nk mngutuk atau nk mngata,
gua bukan ape, tkot satu hri nnti lu je yg kena..
bila kecik² ckp dkt cikgu nk jdi doktor,
bila dh besar smuanya nk jdi gngster,
ini anak muda bru nk jdi rapper,
bukan nya aku nk jdi player..
ckp bsar tkde guna,bila kau dah kene aku gelak je..

woi budak, kau ni mmg tk teragak,
bru pndai bboy skit mula dh brlagak,
aku bru puji sikit,
dh mula nk kecoh hbis..

Jangan nak berlagak,
kalau diri tu tak power,
konon nak tunjuk kuat,
depan korang punya makwe.

sikit pon tak gentar,
makin hebat adalah,
untuk bukti kat makwe,
yang korang tu tak power.

fuhh:)

No comments:

Post a Comment