Sunday, July 25, 2010

ashT

muhammad ashraf bin abu bakar..dilahirkan di hospital kuala kangsar,perak pada 4 september 1994..aku kenal die da lame..tapi mule rapat taon ni..bergiat aktif dalam seni graffiti..namun,kemunculan pHat telah membuatkan beliau beralih kepada pembikinan lagu..pada mulanya,kite tertarik pabila caprice dapat buat lagu sendiri..pastu idola kite org ialah dawn of hip hop in malaysia..JOE FLIZZOW..itu membuat kite nk giat aktif dalam dunia hip hop..gelarannya ialah ashT,aji..n sekarang dia dapat name baru,ashTmet..aku yg bagi name tu..name tu dtg dari name altimet..name aku die bg name joe pHat..dari name joe flizzow..n name kie skarang ialah malikie..dari name malique..itu lah idola kami...
ape yg aku suke pasal ashT?
die ni seorang yang baek ati,alim,tak tinggal solat,pandai jage ati kawan..aku suke kawan ngan die die ni merupakan mentor aku dalam dunia photography and dunia wanita..
ape yg aku x suke pasal ashT?
suke cite keling...sebelum terjadi ckap lain,pastu lain jadinye..itu je kott

No comments:

Post a Comment