Monday, July 26, 2010

berbuke puase

puase ohh puase...tup tap tup tap..puase da dekat..tapi aku da start puase..sbb xnk tekejot plak perot aku waktu puase...ermm..arinie aku berbuke dgn due rakan baek ku..ashT,KIE..kite org g pasar..bli mee 2 ,keawteaw 1..air kelapa 2...pastu makan kat kedai cikk razid..order lagyy teh o ais 2..sirap 1..burger daging spesel 1..mmg gempak..lepas makan gua solat..da mule solat aa...insaf sedikit demi sedikit..esok pakcik puasa lagyy...kalau boleh nk direct sampai raye laa..lepas raye nk puase enam pulak...tu sume niat je..Allah yg menentukan...k,sama2 laa kite berdoa ...mmg gempak ade kawan mcm dorang..aku sukee..erm..arinie aku x cite pasal gurl,,sbb aku da ad rutin baru,,haha..k,kalau boleh jgn laa korang tinggal puase k...
Fuhh!!

No comments:

Post a Comment