Monday, May 2, 2011

itu kamu

first time saya kenal dia , dia kelihatan anggun :) . iras iras yuna . gadis asalnya dari sabah . dilahirkan pada 12 september 1989 . gadis ini diberi nama renie ellyana . gemar dipanggil elly . tapi , ini saya . yuna diberi nama gelaran :) . firsttime saya keluar dgn dia . saya senyap je :) kami tak banyak bercakap . sejak dari haritu . saya banyak berbual dgn dia dalam fon je . dari situ kami jadi lebih rapat . byk masalah dia , selalu cerita kat saya . dari situ dia banyak mengambil berat pasal saya . selalu mencarut . itu yang best . style :D . tapi gadis ini tiada naluri hiphop . tapi tak mengapa . tetap saya suka . makin hari makin sayang . she's my sista :) . banyak gelak . itu yang pasti . dalam dalam rockers nya dia ni . masih menyerlah keperempuanan dia . " bercinta lah dengan sesiapa , janji perempuan " . tapi dengan gadis ini . saya tak bercinta . dia kawan saya punya :) apa yang saya suka pasal dia ? caring . itu pasti . hati nya kuat . sentiasa penuh dgn motivasi diri . friendly . tak memilih kawan . sebab itu dia kawan dengan saya . gila . kegilaan dia itu cute . comel . kecomelan dia menyerlah . 
kenapa dia ? takdir Maha Esa . selepas ash , dia lah saya cari . biar pun singkat pengenalan kita . tapi dia banyak mengajar saya .
inilah dia . the one and only . <3
fuhh :)

No comments:

Post a Comment