Monday, December 26, 2011

2 elemen hidup ku

Ashie Lowfer


D <3

Dua elemen hidupku . Ashie abangku . D hanyalah seorang gadis .


Dimulakan dengan elemen pertama .
Ashie . seorang jejaka tampan yang dilahirkan pada 4 september 1994 . sudah dimiliki dan memiliki . semenjak kau bekerja . sumpah aku sunyi . my soulmate . teman seperjuangan . lelaki pertama yang menawan hati aku . nothing much to say , sebab kau sendiri tahu apa aku rasa . one word , brother :)


Disudahi dengan elemen kedua .
D <3 . seorang gadis comel yang dilahirkan pada 27 mei 1996 . masih belum dimiliki tapi sudah memiliki . 02 bulan 7 kita berkenalan . pengganti Ashie . gadis yang aku minat . namun aku masih belum kenal siapakah itu D . gadis keempat yang menawan hati aku . sesuai dengan namanya D . huruf keempat :) . tak perlu berkata panjang . cuma perlu cakap . gadis istimewa :)


you and you . 

No comments:

Post a Comment