Monday, October 10, 2011

Baik di dalam . bukan baik di luar

Rata-rata gadis di bandar metropolitan ini tak suke kepada lelaki yang baik . Tapi suka akan lelaki yang 'baik' . Alasannya , tak suka lelaki yang baik kerana mengongkong pergerakan perempuan . Lelaki yang baik tidak bersocial . The truth is , segelintir lelaki yang 'baik' hanya ingin mencari mangsa yang 'baik' untuk dijadikan 'lauk' . Lepas makan habis lah :-) . Dah habis tinggal . Bila makanan sedap , takkan nak senyap kan ? Mesti bercerita . Yang malu bukan lelaki tapi perempuan . Lelaki yang baik tak semestinya mengongkong gadis , tapi lelaki yang baik berfikir sebelum melakukan sesuatu . Lelaki yang baik , ada yang bersocial . Tapi dia tahu akan batas . Tak salah untuk bersocial . Tapi batas kena jaga . Lelaki yang baik , selalu memikirkan kehormatan seorang perempuan . Let say , kita pergi pavi , naked . Malukan ? Sama seperti kehormatan perempuan , kehormatan perempuan seakan pakaian di mata halus . Orang kata saya baik , klasifikasi kan maksud baik anda . Baik atau 'baik' . Saya baik , kerana sayang akan kawan . Saya baik kerana kawan saya baik . Saya baik kerana awak bukan wanita murah . Saya baik kerana awak :-)


D

No comments:

Post a Comment