Sunday, February 6, 2011

sometimes friends are more importants than girlfriend

gf itu lebih penting dari kawan . tapi kadang-kadang aku rasa kawan lebih penting pada masa-masa tertentu . time aku perlukan dia , dia takde . ashie jadi peneman . aku cemburu tengok ashie dengan alicia . romantis gitu . kalau aku dengan ashie . dia tetap text alicia . walau dengan siapa pun . dia takkan tinggal alicia . aku teringin macam tu . memang lah setiap kali aku text dia . but kalau dia dengan kawan . dia tak pernah text aku . "bagi lah dia peluang berkawan" . memang lah . tapi kalau hari-hari dengan kawan . bila pulak untuk aku . :) . bukan aku marah . tapi hanya luahan perasaan . dia dah berubah sikit demi sedikit . aku mesti rasa berbangga jika dapat mengubah dia kearah positif :) . satu hari . aku tau , aku akan jadi macam ash . aku pun akan rasa mcm ash . perbezaannya , siapa rasa dulu . itu je . semua orang akan rasa detik indah tu . aku terharu sebab ashie dapat rasa dulu . maybe lepas ni aku juga akan dapat .

No comments:

Post a Comment