Thursday, August 5, 2010

sadis

hey..today aku lepak ngan watif dari pagy..pagi tu kite lepak ok lagy..waktu balek skolah..die tunggu aku..lepas tunggu tu kite kuar sesame..pastu die kate nk balik kejab..aku pon menunaikan kewajipan dulu...aku solat..lepas solat..die sampai..aku lepak ngan die..die buat bodo je ngan aku..jadi aku cari care lain utk hilang kan bosan...aku layan sume org yg lalu depan aku...mmg gempak ...bile aku petak gile..aku pon ckap ngan die jom blah..pastu die kate tunggu kawan..aku tunggu laa..pastu da tunggu,die ckap nk balik...dari situ mulenye aku sedih..die mcm xlayan aku...die nk balik laa..tinggal aku sorang-sorang..time aku ngah tnggu..aku lepak ngan ayu,fuzah,eyesya,pika..aku lepak2,tgk2 watif da xde..aku pegy laa kat moto..pastu die kate die nk balik...itu je die ckap..bile ade sorang mamat ni dtg..kalau xsilap org panggil die apek..die borang ngan mamat tu...bile nk dtg umah laa...lepak jomm laa...ape laa...siap buat date tu..depan aku..aku ilek je...cool mcm xde pape...pastu tgk2 die belah mcm tu...mmg muke aku senyum je...xde rase pape pon..haihh..pastu mlm aku tanye..die kate jiran lame laa...aku ni???...
fuhh!!

No comments:

Post a Comment